Wiesz na pewno, że telefonowanie to bardzo ważne narzędzie służące do pozyskiwania nowych klientów, do sprzedawania kolejnych produktów, opcji i usług. Wiesz zapewne również, jak wiele można stracić, jeśli telemarketing wykonuje się nieprofesjonalnie. To odpowiedzialne zadanie, które stoi przed każdym handlowcem wywołuje sporą dawkę stresu przed każdym kolejnym telefonem wykonywanym przez nieprzygotowaną osobę. Pracuję z telefonem od kilkunastu lat i dobrze pamiętam te dni, kiedy nie wiedziałem jak skutecznie telefonować i bałem się każdego nie z drugiej strony słuchawki.
To szkolenie skutecznie poprawia, jakość i efektywność pracy z telefonem.
Dla kogo skierowane jest to szkolenie?
- Dla właścicieli firm, w których telefon jest sposobem na skuteczny marketing, umawianie spotkań handlowych i utrzymywanie relacji biznesowych.
- Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców, agentów ubezpieczeniowych i wszystkich tych, którzy codziennie narażeni są na nie z drugiej strony słuchawki.
- Dla tych, którzy boją się każdego dnia, kiedy w planie jest telefonowanie - zwłaszcza to na” zimno”.
Dlaczego warto być na tym szkoleniu?
- Masz okazję opanować ostatecznie lęk przed rozmową telefoniczną
- Będziesz skuteczny w umawianiu spotkań handlowych
- Będzie to bardzo praktyczne szkolenie – ja nie opowiadam o telefonowaniu ja uczę tego, czego sam się nauczyłem i robię, na co dzień – SAM ZADZWONIĘ I UMÓWIĘ TOBIE KILKA SPOTKAŃ
- Jako pracodawca będziesz lepiej potrafił pomóc swoim pracownikom w doskonaleniu się w rozmowie telefonicznej.
- Dlatego, że daję gwarancję satysfakcji
Gwarancja satysfakcji
Wprowadzam specjalną gwarancję satysfakcji na to szkolenie. Jeśli do przerwy obiadowej, uznasz, że udział w szkoleniu nie przyniósł Ci żadnych korzyści, zgłosisz się do mnie, a ja oddam Ci całą zainwestowaną przez Ciebie kwotę.
Opis Szkolenia - moduły szkoleniowe
- Telefonowanie, jako działanie marketingowe
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
- Etapy rozmowy telefonicznej
- Tworzenie profesjonalnej listy do telefonowania
- Tworzenie listy obiekcji w rozmowie telefonicznej
- Tworzenie kalek rozmów telefonicznych
- Radzenie sobie z wymagającym klientem( jak poradzić sobie z „bramkarzem”)
- Gra telefoniczna - praktyczne ćwiczenie
Forma prowadzenia szkolenia
- Interaktywna forma wykładu dyskusji i szeregu ćwiczeń.
- Zespołowa praca nad budowaniem list obiekcji, kalek rozmów i baz klientów.
- Ćwiczenie rozmów telefonicznych z różnymi typami klientów.
Czas trwania Szkolenia - 2 dni ( 16 godzin ) Ilość uczestników - 8 - 15 osób INWESTYCJA - Tylko 600 PLN - (jeśli zgłosisz 2 i więcej osób otrzymujesz 100 PLN rabatu od każdej zgłoszonej osoby)
Czas trwania Szkolenia - 1 dzień ( 8 godzin ) Ilość uczestników - 8 - 15 osób INWESTYCJA - Tylko 350 PLN/ OSOBY
Każdy uczestnik Szkolenia otrzymuje
- materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia Szkolenia
- catering
- Konsultacje po-szkoleniowe
- fajną atmosferę na szkoleniu i znaczną poprawę umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej
Zapisz się już teraz
Każdy telemarketer pracujący w General Electric (USA) bierze udział w 4-tygodniowym programie szkoleniowym, na który składają się: 16 godzin szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, 16 godzin zapoznawania się ze sprzętem, 40 godzin kurs obsługi komputera, 28 godzin – szkolenia produktowe, 48 godzin na specjalistyczne umiejętności służące jak najlepszej obsłudze klienta (w tym 16 godzin nauki rozpoznawania typu klienta i dopasowaniu do niego sposobu komunikacji). Źródło: M. Kostecki „Poradnik Telemarketera”. |