To odpowiedziale zadanie, które stoi przed każdym handlowcem wywołuje sporą dawkę stresu przed każdym kolejnym telefonem wykonywanym przez nieprzygotowaną osobę. Pracuję z telefonem od kilkunastu lat i dobrze pamiętam te dni, kiedy nie wiedziałem jak skutecznie telefonować i bałem się każdego nie z drugiej strony słuchawki. To szkolenie skutecznie skutecznie poprawia, jakość i efektywność pracy z telefonem.
Dla kogo skierowane jest to szkolenie?
- Firm, w których telefon jest sposobem na skuteczny marketing, umawianie spotkań handlowych i utrzymywanie relacji biznesowych.
- Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców, agentów ubezpieczeniowych i wszystkich tych, którzy codziennie narażeni są na nie z drugiej strony słuchawki.
- Dla tych, którzy boją się każdego dnia, kiedy w planie jest telefonowanie - zwłaszcza to na” zimno”.
Dlaczego warto być na tym szkoleniu?
- Masz okazję opanować ostatecznie lęk przed rozmową telefoniczną
- Będziesz skuteczny w umawianiu spotkań handlowych
- Będzie to bardzo praktyczne szkolenie – ja nie opowiadam o telefonowaniu ja uczę tego, czego sam się nauczyłem i robię, na co dzień – SAM ZADZWONIĘ I UMÓWIĘ TOBIE KILKA SPOTKAŃ
- Jako pracodawca będziesz lepiej potrafił pomóc swoim pracownikom w doskonaleniu się w rozmowie telefonicznej.
- Dlatego, że daję gwarancję satysfakcji
Gwarancja satysfakcji
Wprowadzam specjalną gwarancję satysfakcji na to szkolenie. Jeśli do przerwy obiadowej, uznasz, że udział w szkoleniu nie przyniósł Ci żadnych korzyści, zgłosisz się do mnie, a ja oddam Ci całą zainwestowaną przez Ciebie kwotę.
Opis Szkolenia - moduły zkoleniowe
- Telefonowanie, jako działanie marketingowe
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
- Etapy rozmowy telefonicznej
- Tworzenie profesjonalnej listy do telefonowania
- Tworzenie listy obiekcji w rozmowie telefonicznej
- Tworzenie kalek rozmów telefonicznych
- Radzenie sobie z wymagającym klientem( jak poradzić sobie z „bramkarzem”)
- Gra telefoniczna - praktyczne ćwiczenie
Forma prowadzenia szkolenia
- Interaktywna forma wykładu dyskusji i szeregu ćwiczeń.
- Zespołowa praca nad budowaniem list obiekcji, kalek rozmów i baz klientów.
- Ćwiczenie rozmów telefonicznych z różnymi typami klientów.
Czas trwania Szkolenia - 2 dni (16 godzin) Ilość uczestników – to TY decydujesz Miejsce szkolenia – Ty decydujesz INWESTYCJA - Koszt ustalimy
Każdy uczestnik Szkolenia otrzymuje
- materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia Szkolenia
- catering
- Konsultacje po-szkoleniowe
- fajną atmosferę na szkoleniu i znaczną poprawę umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej
Do szkolenia możliwe jest dołączenie w formie pakietu coachingu z telefonowania. Zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy. To szkolenie to bardzo skuteczna inwestycja w rozwój Twojej firmy.
Każdy telemarketer pracujący w General Electric (USA) bierze udział w 4-tygodniowym programie szkoleniowym, na który składają się: 16 godzin szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, 16 godzin zapoznawania się ze sprzętem, 40 godzin kurs obsługi komputera, 28 godzin – szkolenia produktowe, 48 godzin na specjalistyczne umiejętności służące jak najlepszej obsłudze klienta (w tym 16 godzin nauki rozpoznawania typu klienta i dopasowaniu do niego sposobu komunikacji). Źródło: M. Kostecki „Poradnik Telemarketera”. |