TELEFONOWANIE WARSZTAT «
        

To odpowiedziale zadanie, które stoi przed każdym handlowcem wywołuje sporą dawkę stresu przed każdym kolejnym telefonem wykonywanym przez nieprzygotowaną osobę.
Pracuję z telefonem od kilkunastu lat i dobrze pamiętam te dni, kiedy nie wiedziałem jak skutecznie telefonować i bałem się każdego nie z drugiej strony słuchawki.
To szkolenie skutecznie skutecznie poprawia, jakość i efektywność pracy z telefonem.

Dla kogo skierowane jest to szkolenie?

  • Firm, w których telefon jest sposobem na skuteczny marketing, umawianie spotkań handlowych i utrzymywanie relacji biznesowych.
  • Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców,  agentów ubezpieczeniowych i wszystkich tych, którzy codziennie narażeni są na nie z drugiej strony słuchawki.
  • Dla tych, którzy boją się każdego dnia, kiedy w planie jest telefonowanie - zwłaszcza to na” zimno”.

Dlaczego warto być na tym szkoleniu?

  • Masz okazję opanować ostatecznie lęk przed rozmową telefoniczną
  • Będziesz skuteczny w umawianiu spotkań handlowych
  • Będzie to bardzo praktyczne szkolenie – ja nie opowiadam o telefonowaniu ja uczę tego, czego sam się nauczyłem i robię, na co dzień – SAM ZADZWONIĘ I UMÓWIĘ TOBIE KILKA SPOTKAŃ
  • Jako pracodawca będziesz lepiej potrafił pomóc swoim pracownikom w doskonaleniu się w rozmowie telefonicznej.
  • Dlatego, że daję gwarancję satysfakcji

Gwarancja satysfakcji   

Wprowadzam specjalną gwarancję satysfakcji na to szkolenie. Jeśli do przerwy obiadowej, uznasz, że udział w szkoleniu nie przyniósł Ci żadnych korzyści, zgłosisz się do mnie, a ja oddam Ci całą zainwestowaną przez Ciebie kwotę.

Opis Szkolenia - moduły zkoleniowe

  • Telefonowanie, jako działanie marketingowe
  • Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
  • Etapy rozmowy telefonicznej
  • Tworzenie profesjonalnej listy do telefonowania
  • Tworzenie listy obiekcji w rozmowie telefonicznej
  • Tworzenie kalek rozmów telefonicznych
  • Radzenie sobie z wymagającym klientem( jak poradzić sobie z „bramkarzem”)
  • Gra telefoniczna - praktyczne ćwiczenie


Forma prowadzenia szkolenia

  • Interaktywna forma wykładu dyskusji i szeregu ćwiczeń.
  • Zespołowa praca nad budowaniem list obiekcji, kalek rozmów i baz klientów.
  • Ćwiczenie rozmów telefonicznych z różnymi typami klientów.


Czas trwania Szkolenia - 2 dni (16 godzin)
Ilość uczestników – to TY decydujesz
Miejsce szkolenia – Ty decydujesz
INWESTYCJA   - Koszt ustalimy 

Każdy uczestnik Szkolenia otrzymuje

  • materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia Szkolenia
  • catering
  • Konsultacje po-szkoleniowe  
  • fajną atmosferę na szkoleniu i znaczną poprawę umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej

Do szkolenia możliwe jest dołączenie w formie pakietu coachingu z telefonowania.
Zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy.
To szkolenie to bardzo skuteczna inwestycja w rozwój Twojej firmy.


Każdy telemarketer pracujący w General Electric (USA) bierze udział w 4-tygodniowym programie szkoleniowym, na który składają się: 16 godzin szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, 16 godzin zapoznawania się ze sprzętem, 40 godzin kurs obsługi komputera, 28 godzin – szkolenia produktowe, 48 godzin na specjalistyczne umiejętności służące jak najlepszej obsłudze klienta (w tym 16 godzin nauki rozpoznawania typu klienta i dopasowaniu do niego sposobu komunikacji). Źródło: M. Kostecki „Poradnik Telemarketera”.

        
        
        



© 2015 entro24.com